Nilipek. - Şeytan Şarkı Sözü
Söyleyerek var ettim
Var ederek bozdum
Bozuldukça izi kaldı
Kendi izimden koptum
O yüzden söylemedim kimini
O yüzden içeride tuttum
Havayla temas eder ya
Paslanır diye korktum
Karşımda o şeytanlar, nefesleri yakar, sanki biz şeytan değilmişiz gibi
Karşımda o şeytanlar, kaçmaya ne gerek var, şeytan da bir melek değil mi ki?
7 Aralık 2017 Perşembe
Nilipek. - Şeytan Şarkı Sözleri
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Reklam Alanı (Mobil Uyumlu)
0 comments:
Yorum Gönder