Nakarat
Git unut beni görmeyim bir daha
Çok acıyor yüreğim yine
Git ne olur uzak yerlere
Adını anıp seven utansın
Ben seni böyle kabul edemem
Hiç utanmadın sıkılmadın sevdim derken
Ben yapamam yaptıklarını
Senin sevda saydıklarını
Günahlarının bedeli olsun
Bu terkedişim aldıklarının
Bir kadın var benimle yıllarca oynadı
Karakter mi yoktu anlamadım fazla zorladı
Utandırdı beni güldürdü aleme
Hayatımdan aldı düşürdü dillere
Çok dayandım anladın mı şimdi siktir ol ve git
Unut gözlerimin rengini bi dakka durma bile
Soran olursa söyle aldattım onu ben
Güvendikleri yıkmıştı bide ben vurdum de
Zor geliyor anladın mı aldığım nefes bile
Kalbimin için de bir bıçak yaşamak mı böyle
Şimdi bütün şarkılardan uzak dur ve öyle git
Unuttum lan artık sabah olmadan bende bit.
Şiir
Ne olur git artık
Aşağılık yüreğini de al yanına
Sevmek bu mu senin gözün de
Hiç tanımadın mı beni sen
Her şeyi bir kenara bırak
Nasıl beklersin seni sevmemi
Gurunda mı yok
Yok arkadaş yok
Sende zerre adamlık yok
Hadi git şimdi al neyin varsa
Benden sana senden bana
Bu saatten sonra fayda yok.
Nakarat
Git unut beni görmeyim bir daha
Çok acıyor yüreğim yine
Git ne olur uzak yerlere
Adını anıp seven utansın
Ben seni böyle kabul edemem
Hiç utanmadın sıkılmadın sevdim derken
Ben yapamam yaptıklarını
Senin sevda sandıklarını
Günahlarının bedeli olsun
Bu terkedişim aldıklarının
0 comments:
Yorum Gönder